ΦΡΙΚΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ISIS: Τεμαχίζουν και πουλάνε τα όργανα των Γιεζίντι που κρατούν ως σκλάβες




Η φρίκη των τζιχαντιστών του ISIS δεν γνωρίζει όρια.
Σύμφωνα το Middle East Media Research Institute (MEMRI), έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό οι τζιχαντιστές αφαιρούν όργανα από τις γυναίκες της μειονότητας των Γιεζίντι, που κρατούν αιχμάλωτες ως σκλάβες και τα πωλούν με στόχο την χρηματοδότηση της εκστρατείας τους, που δεν αφορά μόνο το πεδίο των μαχών, αλλά και την προπαγάνδα, προκειμένου να προσηλυτίσουν νέα μέλη στις τάξεις τους.
Το Middle East Media Research Institute που παρακολουθεί τις συζητήσεις των τζιχαντιστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναφέρει ότι τα μέλη του χαλιφάτου συζητούν ανοιχτά μεταξύ τους το θέμα για τις σκλάβες του σεξ και όχι μόνο. «Οι συζητήσεις των τζιχαντιστών στα social media αποκαλύπτουν πληροφορίες σχετικά με το πού και κάτω από ποιες συνθήκες κρατούν τις σκλάβες του σεξ, σε ποιες τιμές συμφωνούν να τις πουλήσουν και ακόμα, συζητούν και το θέμα του εμπορίου ανθρώπινων οργάνων», αναφέρει το Ινστιτούτο.
Ένα δωδεκάχρονο κορίτσι, που ανήκει στην θρησκευτική μειονότητα των Γιεζίντι και είχε απαχθεί από τζιχαντιστές, αλλά κατόρθωσε να διαφύγει, μίλησε πρόσφατα στην εφημερίδα New York Times για την φρίκη του βιασμού που βίωσε στα χέρια του απαγωγέα της. Η νεαρή κοπέλα αποκάλυψε ότι ο άνδρας που την κρατούσε αιχμάλωτη και την βίαζε, της ανέφερε ότι ο βιασμός δεν είναι αμαρτία, επειδή εκείνη δεν είναι μουσουλμάνα.
Μουσουλμάνοι από όλο τον κόσμο έχουν καταδικάσει την διαστρεβλωμένη οπτική του ISIS για το Ισλάμ. Οι Γιεζίντι είναι μία θρησκευτική μειονότητα στη Συρία και στο Ιράκ. Περισσότεροι από 5.270 Γιεζίντι απήχθησαν τον περασμένο χρόνο και περισσότεροι από 3000 παραμένουν αιχμάλωτοί τους.


Με τον αρχικό όρο αιχμάλωτος, ή τον σύγχρονο αιχμάλωτος πολέμου, ορίζεται γενικά οποιοσδήποτε άνθρωπος που χάνει την ελευθερία του δια της βίας των όπλων και ειδικότερα «εν καιρώ πολέμου», σε αντιδιαστολή με τους συλληφθέντες υπό άλλης μορφής ένοπλης βίας ή απειλής (π.χ. υπό ληστών, πειρατών, τρομοκρατών, αγρίων ή ημιάγριων λαών κ.λπ.) που χαρακτηρίζονται "όμηροι".
Του ορισμού αυτού εξαιρούνται βεβαίως οι συλληφθέντες υπό νομίμων Αρχών στο εσωτερικό μιας χώρας για διάφορες αιτίες που χαρακτηρίζονται "κρατούμενοι".

Στη στενότερη έννοια του όρου περιλαμβάνονται μόνο οι συλληφθέντες μαχητές αντίπαλου στρατού και όχι ο «άμαχος πληθυσμός». Άλλωστε η λέξη αιχμάλωτος είναι αρχαία ελληνική που σημαίνει ο δια της «αιχμής» (του δόρατος) «αλωθείς» (κυριευθείς). Εξ ου και στην αρχαία Ελλάδα οι αιχμάλωτοι ονομάζονταν επίσης και «δορυάλωτοι»

Η έννοια του αιχμάλωτου είναι τόσο παλιά όσο και οι πόλεμοι στην ιστορία της ανθρωπότητας. Αρχικά, στους πρωτόγονους λαούς οι πόλεμοι ήταν τελείως εξοντωτικοί. Οι ηττημένοι όχι μόνο όφειλαν να υποταγούν στους νικητές αλλά και να εξαφανισθούν τελείως από «προσώπου της γης» (κατά την ιδιωματική έκφραση). Δυστυχώς όμως αυτό παρατηρήθηκε και πολύ αργότερα και από πολιτισμένους αποικιοκρατικούς λαούς σε βάρος ιθαγενών κατοίκων νέων χωρών. Την εποχή εκείνη αιχμάλωτοι θεωρούνταν όχι μόνο οι μαχητές αλλά και ολόκληρος ο πληθυσμός μιας περιοχής (πόλης ή χώρας) που καταλαμβάνονταν με συνέπεια ν΄ ακολουθούν γενικές σφαγές αδιακρίτως γένους, ηλικίας κ.λπ. Η Παλαιά Διαθήκη βρίθει από παρόμοιες δραστηριότητες του «περιούσιου λαού».